poniedziałek, 30 lipca 2012

Nowa figura w 4 tygodnie ze skalpelem i killerem?

Wczoraj minęły cztery tygodnie odkąd zaczęłam wykonywać treningi Ewy Chodakowskiej. Marketingowcy z Shape'a, do którego płyty były dodawane obiecywali nam spektakularne zmiany już po czterech tygodniach ćwiczeń, a więc czas na małą weryfikację haseł reklamowych:)



Ćwiczyłam bardzo sumiennie - czasem z dużą przyjemnością, a czasem zagryzałam zęby, bo kompletnie mi się nie chciało. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że ćwiczyłam tyle ile mogłam - z powodu niechciejstwa nie odbył się tylko jeden trening. Reszta dni bez ćwiczeń była po prostu wymuszona życiem - nie dało się ich nigdzie wcisnąć. Ćwiczyłam głównie z killerem (II płyta), skalpel pojawiał się dość sporadycznie. Za ćwiczeniami nie poszła dieta - z tygodnia na tydzień obiecywałam sobie wprowadzenie większych restrykcji, ale ostatecznie nic z tego nie wyszło. Starałam się nie objadać i zachować zasady zdrowego żywienia, ale dietą nastawioną na spalanie bym tego nie nazwała. 

Jakie efekty dał u mnie killer? 

1. Efekty wizualne są bardzo zauważalne. Ciało stało się bardziej jędrne, zbite, estetyczne i smukłe. Pojawiły się mini mięśnie, tam gdzie nie było/były słabe (brzuch, ramiona). Bardzo się cieszę, że treningi Ewy nie spowodowały "nabijania" mięśni, a raczej ich wysmuklanie. Bardzo fajnie kształtują całą sylwetkę. 

2. Po jakiś dwóch tygodniach in plus zmieniła się moja postawa - automatycznie w ciągu dnia prostuję plecy, napinam brzuch co wpływa na ogólną "prezencję". 

3. Zgodnie z tym co obiecywała Ewa treningi bardzo pozytywnie wpływają na samopoczucie - dobrze jest zacząć dzień od skalpela albo killera. Ćwiczenia świetnie stawiają na nogi i powodują dopływ endorfin. 

4. Pomimo, że ubytek cm w pasie nie jest jakiś powalający, to jednak widocznie brzuch się zmniejszył i "umięśnił". Gdybym miała oceniać ubytek na oko, na pewno ilość straconych cm na byłaby większa niż w rzeczywistości. Potwierdzają to ciuchy, które stały się luźne! I znajomi - coraz częściej słyszę, że schudłam, pomimo, że nic takiego się nie wydarzyło:) Wyglądam po prostu lepiej niż 4 tygodnie temu, choć efektów nie nazwałabym spektakularnymi.

5. Nie wiem na ile mogę to przypisać ćwiczeniom Ewy, ale wyraźnie zmniejszył się cellulit. Nad tym tematem pracuję od kilku miesięcy i muszę powiedzieć, że pozbyłam się 80% problemu. Jeśli killery i skalpely mają w tym swój udział - chwała im za to.

Obecne wymiary (-ubytek w cm w przeciągu 4 tygodni):

Talia: 65 (-2,5)
Biodra: 91 (-2)
Pod biustem: 72 (-2)
Udo: 52 (-1,5)


A teraz o minusach będzie, a właściwie jednym. Niestety 4 tygodnie spędzone tylko z dwoma dość monotonnymi treningami skutecznie osłabiają motywację. Im lepiej znałam treningi, im łatwiej wykonywałam ćwiczenia, tym bardziej nie chciało mi się za nie brać. I coś muszę na to poradzić, po coraz bardziej mgliście widzę dobrnięcie do 100 dnia z Ewą Chodakowską. Może więcej Jillian Michaels w zastępstwie? Na pewno chę wziąć udział w sierpniowym wyzwaniu Kamy. Sierpniowa setka polega na pokonaniu 100 km w aktywny sposób. Ja chciałabym jak najwięcej tych kilometrów zrobić biegając. 


Zródło grafiki: Blog Kamy


33 komentarze:

  1. ja jakoś nie mogę się przekonac do tej całej Ewki :] ja wole po prostu coś na świezym powietrzu porobić :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się nie mogę do niej przekonać..

      Usuń
    2. U mnie na początku był entuzjazm przeniesiony z równie rozentuzazmowanego tlumu, a teraz często się zmuszam. Ale jak zaczęłam to robię. Wkurzają mnie rzeczy niedokończone.

      Usuń
    3. miało być: rozentuzjazmowanego. Trudne słowo:)

      Usuń
    4. ZALEZY CO LUBISZ :) JA UWIELBIAM TAKIE CWICZENIA :)

      Usuń
    5. EWA CHODAKOWSKA AUTORSKA PŁYTA DVD FITNESS SKALPEL WYZWANIE

      POBIERZ ZA DARMO TUTAJ:

      http://goo.gl/Sjjioz

      Usuń
  2. Też nie moge się przekonać do Ewki ale od tygodnia codziennie rano biegam i czekam na efekty xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne te spadki :) ale i tak najważniejsze jest to, że efekty wizualne są wyraźnie zauważalne :) i nie tylko dla Ciebie, ale też dla innych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od 3 dni walczę z Jillian, ale na Ewkę też się chyba zdecyduję, bo jeśli będę codziennie robić ten sam trening to szybko się znudzę, znam siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jillian przynajmniej nagrała sporo treningów, więc można je wymieniać.

      Usuń
  5. Próbowałam ćwiczyć z Chodakowską, ale jest dla mnie nudna i zupełnie mnie nie przekonuje, Jillian Michaels rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, ja od dwóch tygodni (każdego dnia) ćwiczę skalpeli i zaczynam mieć jej dosyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Także ćwiczę i powoli widzę efekty ;)

    Przy okazji zapraszam do siebie na http://cox-fashion-and-beauty.blogspot.com tutaj także przeczytasz o moich doświadczeniach z płytą z ćwiczeniami Ewy ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzis mija mój trzeci tydzień ze skalpelem i niestety efektów prawie nie widać żadnych :/ od ok. 2tygodni przeplTam go killerem... Jestem nieco rozczarowana, jak tak dalej pójdzie dam sobie spokój i przerzuce się w pełni na jillian... A Tobie gratuluje, szczególnie tego cellulitu... Napiszesz jak z nim walczysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po 2 tygodniach też miałam małe spadki, max.- 1 cm, a na brzuchu i biodrach chyba wcale. "Coś" się ruszyło właśnie między 3 i 4 tygodniem. Co do cellulitu: u mnie najskuteczniejsza jest dieta - ograniczam do granic możliwości cukry i tłuszcze i po 2 miesiącach widzę efekt. Koniecznie muszę sobie przykręcić znowu śrubę dietetyczną, żeby nie spaprać osiągniętych efektów. Oprócz tego standardowo: ćwiczenia, masaż rękawicą i 2x dziennie krem na cellulit. Miałam wrażenie, że w ujędrnieniu ciała i spadku cellulitu całkiem nieźle pomaga bieganie. Próbowałam też baniek chińskich - są mega skuteczne, ale i masochistyczne. Przerwałam ich stosowanie bo pojawiły się straszne siniaki na udach. Ale kusi mnie, żeby do nich wrócić w zimie.

      Usuń
  9. Katja moja rada na monotonię treningów Ewy, to wymieniaj sobie niektóre ćwiczenia na inne, już zapsiałam sobie, że zrobię o tym post. mam listę 30 postów jakie chce napisać, i kazdy wydaje mi się pilny. Ja planki robię modyfikowane, w iny dzień, zamieniam brzuchy, przez to, że koncetrujesz się, że masz coś zrobić inaczej, treningi wydają się ciekawsze. U mnie o zgrozo wygrył skalpel, Mary lenistowo nie zna granic :PPPPPPPPPPPPPPPP Killera takgiego dajac z siebie wszytko wykonałam 5 razy, takiego se z 3 razy reszta to skalpel. Cellulit też mi zmalał, ale o tym co się na to złożyło będzie w next week.
    A powiedz Katja, będzie szansa na zdjecia przed i po? nie chodzi mi teraz, tylko po 100 dniach.
    Gratulacje za wyniki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mary, problem w tym, że ja ćwiczę wcześnie rano i nie chce mi się kombinować bo jestem pół przytomna. Chciałabym włączyć trening i go zrobić od A do Z. Na zdjęcia przed raczej nie - zrobiłam tylko w kostiumie kąpielowym i raczej nie nadają się do publikacji. Myślę natomiast nad sesją sylwetki "po".

      Usuń
    2. To Ty musisz być nieżle zawzięta, ja bym z nudów padła jakbym miala killera robic tak samo, skalpel mnie wycisza i chyba nigdy mi się nie znudzi, nawet do tej pory plączą mi się nogi w pierwszej części, nie prostuje ich w tym momencie co trzeba, wydech robię kiedy indziej, ach ta moja koordynacja ruchowa.

      Jestem podekscytowana sesją po!!! ja wczoraj w H&M kupiłam sobie na promocji strój, bo ten co sobie robiłam pierwsze zdjęcie dziwnie na mnie leżał.

      Usuń
    3. Zawzięta? Raczej za leniwa. Odpalam tv i robię co każą:)

      Usuń
  10. Brawo. Gratuluję motywacji - mimo wszystko.jestem dumna z Ciebie, że wytrwałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo fajna notka:) szukam wszędzie opinii o treningach z ewą

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi naprawdę zachęcająco! Ja właśnie szukam czegoś da polepszenia kondycji/zdrowia itp.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także stawiam na bieganie, chcę 2/3 przebiec, resztę przebyć rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. shape ewa chodakowska -totalna-metamorfoza-szczupla-w-4-tygodnie plyta

    http://download.hellshare.pl/shape-ewa-chodakowska-totalna-metamorfoza-szczupla-w-4-tygodnie-avi-mp4/8930227/

    http://egofiles.com/1yTSE7pGEroi8FWJ/Shape Ewa Chodakowska Totalna Metamorfoza - szczupła w 4 tygodnie.avi.mp4

    w pelni darmowe sciaganie bez logowania itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie można zobaczyć treningi z Jiilian?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linki podawałam w tym poście: http://katja-martita.blogspot.com/2012/06/30-day-shred-podsumowanie-treningow.html

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jiilian jest najlepsza, treningi z serii body revolution trwają ok 30 minut, sa zabójcze i dają max efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jiilian jest najlepsza, treningi z serii body revolution trwają ok 30 minut, sa zabójcze i dają max efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafilam na Twojego bloga po przeczytaniu gdzies komentarza, ze jestes z Krakowa:) lubie odwiedzac blogi dziewczyn z mojego rodzinnego miasta.
    Ja tez zaczelam treningi z Ewa, z regularnoscia u mnie kiepsko, ale takie posty jak Twoj dzialaja bardzo motywujaco. Musze sie zmusic! Tez mam czas jedynie rano przed praca, wiec budzik na 6 i nie ma ze boli....
    Pozdrawiam z Cypru!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny rozpoczęłyśmy akcję! Chcemy podziękować Ewie na www.wyrazto.pl Już teraz nasz billboard zajmuje 7 miejsce. Dzięki wspólnej mobilizacji możemy osiągnąć ten cel. Wystarczy, że oddamy głosy. Dziękuję każdej z osobna za wsparcie akcji!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dziś oglądałam wywiad z Ewą Chodakowską w DDTVN. Szczerze? Nie zależy mi na tym, zeby schudnąć, bo nie jestem otyła, tylko, zeby ujędrnić sylwetkę i po przeczytaniu posta doszłam do wniosku, ze te treningi mogą mi pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ćwiczenia ładnie modelują i ujędrniają ciało - potwierdzam :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze - są ogromną motywacją do pisania kolejnych postów. Proszę jedynie o nie umieszczanie reklam.